- tor 01 mar 2007, 20:13
Hej,
någon som råkat ut för följande på sin V50?
1) När jag låser upp bilen med fjärren, låser den oftast bara upp på passagerarsidan (både fram och bak). Dörrarna på förarsidan är låsta. Bilen larmar av. Får hålla på ett tag innan den öppnar (senast idag fick jag låsa upp manuellt med nyckeln).
2) När jag ska låsa, låser den bara på ena sidan (oftast bara passagerarsidan).
3) Elhissarna funkar inte alls på förarsidan.
4) Elhissarna funkar sporadiskt på förarsidan. Måste trycka ned (eller upp om jag vill stänga) flera gånger på knappen.
Någon som varit med om allt ovanstående och fått en lösning på verkstan?
Bilen är servad för knappt en månad sedan, all mjukvara är uppdaterad. Varför blir det så här EFTER service? Snacka om att bli galen....
någon som råkat ut för följande på sin V50?
1) När jag låser upp bilen med fjärren, låser den oftast bara upp på passagerarsidan (både fram och bak). Dörrarna på förarsidan är låsta. Bilen larmar av. Får hålla på ett tag innan den öppnar (senast idag fick jag låsa upp manuellt med nyckeln).
2) När jag ska låsa, låser den bara på ena sidan (oftast bara passagerarsidan).
3) Elhissarna funkar inte alls på förarsidan.
4) Elhissarna funkar sporadiskt på förarsidan. Måste trycka ned (eller upp om jag vill stänga) flera gånger på knappen.
Någon som varit med om allt ovanstående och fått en lösning på verkstan?
Bilen är servad för knappt en månad sedan, all mjukvara är uppdaterad. Varför blir det så här EFTER service? Snacka om att bli galen....