Exyzäta skrev:Glad påsk!
Det är väl bara till att åka och låna hem en V90 och lasta in det du behöver. Borde en seriös säljare gå med på att du får låna bilen en kväll. Det har då jag fått gjort med Volvo, Merca och Passat i vart fall. Men behöver ju få klämma och känna lite innan man köper bil för en halv miljon. Vi har en XC70 My 13 och letade en till bil till familjen. Vi hittade då ingen bättre bil än en till XC70 när det gällde utrymme och komfort. Så det fick bli en till. Vi är nöjda med dem.[/quote]
Jo men man kunde säkert fått svar på det mesta genom att dra till ÅF. Så då är det ju egentligen ingen mening med forum

[/quote]
Nej, ska alla andra göra testerna för dig så behövs nog forumet.[/quote]
Säkert nån som redan har provat, så vad är fel med att fråga? Har du inget vettigt svar till han som svarar så är det väl bara att låta bli. Ingen mening med att komma med "åk och prova själv", det hade han säkert gjort om han hade haft möjlighet.[/quote]
Nu var det väl inte jag som sa att han skulle åka och prova eller låna hem en bil för att prova, men skit samma, glad påsk på dig din muntergök![/quote]
Nej det är sant

jag är munter jag! Inte jag som kommer med "testa själv" eller "om alla andra ska testa åt dig"

ja glad påsk, och lycka till med påskäggjakten!