Moderator: Moderatorer
Harleyman1 skrev:Om inte jag minns fel sitter det uppe i säkringsdosan i motorrummet. man måste lossa dom fyra 25 torxenUte i motorrummet har jag kollat under säkringshållaren där sitter det inget har jämfört med en med larm och min ser likadant ut,
Eller så sitter det under ifrån i den boxen upp till säkringsdosan. Men börjar bli gammal så minne är inte som förr? 8)
800serien skrev:Till vänster över pedalerna, skruva bort den stora luckan som sitter över pedalerna så kommer du åt reläna. Luckan sitter fast med några torx, 3 eller 4.jag har sett dom reläna men vet inte riktigt vilket det är.
800serien skrev:Till vänster över pedalerna, skruva bort den stora luckan som sitter över pedalerna så kommer du åt reläna. Luckan sitter fast med några torx, 3 eller 4.
Lucif3r skrev:Aha, antog att det var samma.800serien skrev:Till vänster över pedalerna, skruva bort den stora luckan som sitter över pedalerna så kommer du åt reläna. Luckan sitter fast med några torx, 3 eller 4.
Det gäller bara för 850 som har VGA II. x70 har ett helt annat system. Mig veterligen finns det inget relä för larmet på x70.