Moderator: Moderatorer
Harleyman1 skrev:Om inte jag minns fel sitter det uppe i säkringsdosan i motorrummet. man måste lossa dom fyra 25 torxenUte i motorrummet har jag kollat under säkringshållaren där sitter det inget har jämfört med en med larm och min ser likadant ut,
Eller så sitter det under ifrån i den boxen upp till säkringsdosan. Men börjar bli gammal så minne är inte som förr? 8)
800serien skrev:Till vänster över pedalerna, skruva bort den stora luckan som sitter över pedalerna så kommer du åt reläna. Luckan sitter fast med några torx, 3 eller 4.jag har sett dom reläna men vet inte riktigt vilket det är.
800serien skrev:Till vänster över pedalerna, skruva bort den stora luckan som sitter över pedalerna så kommer du åt reläna. Luckan sitter fast med några torx, 3 eller 4.
Lucif3r skrev:Aha, antog att det var samma.800serien skrev:Till vänster över pedalerna, skruva bort den stora luckan som sitter över pedalerna så kommer du åt reläna. Luckan sitter fast med några torx, 3 eller 4.
Det gäller bara för 850 som har VGA II. x70 har ett helt annat system. Mig veterligen finns det inget relä för larmet på x70.
Av de dimensionerna hade jag personligen valt 275/[…]