- mån 02 feb 2015, 00:20
image.jpg (84.97 KiB) Visad 613 gånger
image.jpg (82.36 KiB) Visad 599 gånger
Hallå!
Kommer för första gången beställa ny bil efter att farsan drog in en i nybilsträsket vilket inte var planerat. Har dock lite funderingar kring valen och tänkte mest höra vad Ni anser. Alltid bra med lite annan syn på det innan man spikar allt. Egentligen mot att köpa helt ny bil pga det otroligt oekonomiska i det men kan inte blunda för att Volvo just nu har väldigt bra erbjudanden och paket som alla sammanfaller.
Har tänkt mig följande och fått en offert:
V70 D4 AWD Summum Business Ed, automat MY2015
Electric Silver + takspoiler
Driver support support
Klimatpaket med VOC
Lastpaket
Parkeringshjälp fram samt bak.
Drag fast
Vinterhjul
18' Sleipner Black Chrome
Fick allt detta för 379' prick. Myyyyycket pengar men men...
Så vad säger ni om tillvalen, pris etc? Kör idag XC70 MY10 Summum med typ samma paket som ovan men en ny XC hade inte varit lika mycket ny bil för mig som en V70, bara en känsla. Behöver inte riktigt höjden trots jag gillar den.
Tack på förhand!
Kommer för första gången beställa ny bil efter att farsan drog in en i nybilsträsket vilket inte var planerat. Har dock lite funderingar kring valen och tänkte mest höra vad Ni anser. Alltid bra med lite annan syn på det innan man spikar allt. Egentligen mot att köpa helt ny bil pga det otroligt oekonomiska i det men kan inte blunda för att Volvo just nu har väldigt bra erbjudanden och paket som alla sammanfaller.
Har tänkt mig följande och fått en offert:
V70 D4 AWD Summum Business Ed, automat MY2015
Electric Silver + takspoiler
Driver support support
Klimatpaket med VOC
Lastpaket
Parkeringshjälp fram samt bak.
Drag fast
Vinterhjul
18' Sleipner Black Chrome
Fick allt detta för 379' prick. Myyyyycket pengar men men...
Så vad säger ni om tillvalen, pris etc? Kör idag XC70 MY10 Summum med typ samma paket som ovan men en ny XC hade inte varit lika mycket ny bil för mig som en V70, bara en känsla. Behöver inte riktigt höjden trots jag gillar den.
Tack på förhand!
- By 246