- sön 02 nov 2014, 17:44
Jag är nu närmre ett köp av en beggad V60 än någonsin tidigare.. Har tagit bilder på Hyndaien och ska ut med annons nästa vecka typ.. Råkar jag få nått napp blir det bråttom med ny bil.
Nu är det så att jag snöat in på att vi ska ha en V60.. (T3, T4, FT, D4 eller D3)
Kör lite för kort med privata bilen för diesel egentligen.. Men för rätt pris kanske kan funka ändå.
Men, det är inte därför ni är här! Jag vill nämligen innan jag slår till att ni försöker övertala mig till nått annat! Bilmärke eller modell..
De krav som typ finns är:
Budget.. Ca 160k
Inte V70-stor.. (Sambon, som kommer köra den mest, gillar inte V70s storlek..)
Skapligt mkt utrustning.. Jag gillar utrustning med än motor.. Dock vill jag inte ha minsta motorn då den ska kunna dra husvagn. Så ingen drive eller motsvarande.
Drag eller möjlighet till eftermontering.
Säker. Två barn i familjen.. Ska kunna ha 2 barnstolar i den smidigt.
Tillräckligt stor baklucka för en dubbelvagn.
Så.. Hit me! Vad ska vi ha om jag inte går på känslan av att vi ska ha en V60?
:)
Nu är det så att jag snöat in på att vi ska ha en V60.. (T3, T4, FT, D4 eller D3)
Kör lite för kort med privata bilen för diesel egentligen.. Men för rätt pris kanske kan funka ändå.
Men, det är inte därför ni är här! Jag vill nämligen innan jag slår till att ni försöker övertala mig till nått annat! Bilmärke eller modell..
De krav som typ finns är:
Budget.. Ca 160k
Inte V70-stor.. (Sambon, som kommer köra den mest, gillar inte V70s storlek..)
Skapligt mkt utrustning.. Jag gillar utrustning med än motor.. Dock vill jag inte ha minsta motorn då den ska kunna dra husvagn. Så ingen drive eller motsvarande.
Drag eller möjlighet till eftermontering.
Säker. Två barn i familjen.. Ska kunna ha 2 barnstolar i den smidigt.
Tillräckligt stor baklucka för en dubbelvagn.
Så.. Hit me! Vad ska vi ha om jag inte går på känslan av att vi ska ha en V60?
:)
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13