Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Oscarrr22
Tjenare! Investerade mig en S60 i fredags och har nu bestämt mig för att göra körningen lite mer bekväm,
så om någon har en AUX-adapter att rekommendera så skulle det vara guld värt! :)

Tack på förhand!
Användarvisningsbild
av Jeppe940
Det underlättar om du talar om vad du har för stereo. Det står på själva radion HU-XXX.
Själv köpte jag en aux/SD-kort/USB interface på Car Audio Center i solna för 795:- till min HU-603. Den kopplas in i stereons uttag för cd-växlare, rattstyrningen fungerar fortfarande. Jag kör mest med USB vilket den duger till, ibland kör jag AUX, men då får man se till att kabeln verkligen klickar i dosan (3,5 mm honan i dosan är inte jättebra). Men för den pengen så är jag nöjd.
av Oscarrr22
Jeppe940 skrev:Det underlättar om du talar om vad du har för stereo. Det står på själva radion HU-XXX.
Själv köpte jag en aux/SD-kort/USB interface på Car Audio Center i solna för 795:- till min HU-603. Den kopplas in i stereons uttag för cd-växlare, rattstyrningen fungerar fortfarande. Jag kör mest med USB vilket den duger till, ibland kör jag AUX, men då får man se till att kabeln verkligen klickar i dosan (3,5 mm honan i dosan är inte jättebra). Men för den pengen så är jag nöjd.
Bra idé! HU-650 är min stereo!
Volvo xc70 2011

Jag förstår din tanke att jag borde nog[…]

Brukar också köra injection cleaner :-D[…]

Carplay Trådlös adapter

Jag hade ett carlinkit 5.0 2air till min V90 202[…]

Strålkastarspolare och polvändning

Jag igen, Någonting sa mig att det är […]