Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av upgd
Hej

Jag undrar om någon här känner till vad som krävs för att eftermontera Navi i en xc60 my15 som har Sensus High Performance "7. - Är det bara mjukavara eller saknas också hårdvara såsom GPS mottagare om Navi inte är monterat från fabrik?
av Tjocken
upgd skrev:Hej

Jag undrar om någon här känner till vad som krävs för att eftermontera Navi i en xc60 my15 som har Sensus High Performance "7. - Är det bara mjukavara eller saknas också hårdvara såsom GPS mottagare om Navi inte är monterat från fabrik?
http://accessories.volvocars.com/Access ... /XC60_2014
Dock är den instruktionen för en 2014, men borde ju vara samma 2015. Så det är bara en mjukvara plus att det måste sättas in en knapp i mittkonsolen.
Användarvisningsbild
av hakank
Nån som vet vad det kostar?
Användarvisningsbild
av hakank
Min vill att man trycker in en kod för att låsa upp navigeringen om man trycker på knappen som skall bytas ut..Verkar redan vara programmerat?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Ja din har förmodligen förberedelse för naiv då! Har för mig att det ingår i Sensus Connect High Performance 7" DVD. Bör inte kosta allt för mycket då. Men räkna med ca 7000kr som det kostar att välja till från fabrik.
av kmi
Koster mellem 6000:- og 6700:- alt efter hvilken forhandler og hvor meget rabatt de vil ge.
Användarvisningsbild
av hakank
Ok tack för infon!

Behåller nog min Garmin ett tag till :-)

Hej Efter Byte av styrservon så är det[…]

Har du eller har haft felkod måste du nolla […]

B230F går fett

På en original BTR lossar du den klena vakuu[…]

Kanske lägger lite tid på detta i helge[…]