- ons 18 dec 2013, 20:08
#815927
Tjena, första inlägget då... Men har införskaffat mig en ja... s40 2,0t och nyss servat me ny olja nya filter och stift.. o så sent som idag ny magnetventil.. nu laddar den väl 0,8 från 3,5k-5,3k varv sen efter 5,3 börjar den blöddra, liksom lite som en moped gör vid för fet blandning, går fortfarande dock försvagad effekt o laddet sjunker lite.. säg då att jag drar ut 2:an och sen går jag på 3:an och ska varva ut den, de e då IBLAND den blödrar vid 5300, sen även här ibland när man sedan ska gå på 4:an så hackar den till 3-4 ggr hårt,(typ som om man inte hade gett ngt gas alls...)
ingen av symptomen är regelbundna eller hör riktigt ihop, de kommer då och då, dock är blöddret mer förekommande...
kanske skall tillägas REGnr EJK273
Typgodkännandedatum: 1998-07-03
Fordonsår: 1999
ingen av symptomen är regelbundna eller hör riktigt ihop, de kommer då och då, dock är blöddret mer förekommande...
kanske skall tillägas REGnr EJK273
Typgodkännandedatum: 1998-07-03
Fordonsår: 1999
i mina ögon betyder inte KW,HP,WHP,BHP eller andra dylika mått ngt, när man känner suget in i sätet så har en bil kraft nog...