- fre 08 jan 2016, 22:46
Hoppas du inte gick via biltemas tändstift listor. Dom ska tydligen inte stämma för 5öre.
Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Hoppas du inte gick via biltemas tändstift listor. Dom ska tydligen inte stämma för 5öre.Nej då var allt inne på brisk hemsida och kollade vilka jag skulle ha och Biltemas tändstift lista för min bil stämde :shock: otroligt. Blir montering imorgon :D hoppas det blir bättre annars får jag väl testa att byta tempgivaren längre fram, vet inget mer som kan spöka.
DayDreamer skrev:Nej då var allt inne på brisk hemsida och kollade vilka jag skulle ha och Biltemas tändstift lista för min bil stämde :shock: otroligt.
White skrev:Får man fråga vad sådana stift kostade?Dom kostade 69kr styck så 350kr betalade jag för fem stycken :)
Lucif3r skrev:Ja dom kanske har lyckats med något förengångskull.DayDreamer skrev:Nej då var allt inne på brisk hemsida och kollade vilka jag skulle ha och Biltemas tändstift lista för min bil stämde :shock: otroligt.
Bra-) Skumt att deras lista stämde :shock: ... Kan väl aldrig vara så att dom fixat listan...? Nah... Måste vara en slump... :roll:
White skrev:Det var inte det blodigaste priset faktiskt. :)Nej tycker att det var hel ok :)