Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:Gotlandsbästa: Fan, det där hade jag helt glömt bort.. Helvete, måste fixa det också..
I övrigt fick jag idag upp "Låg batterinivå", också kul!
Jag är så lat att jag låter Volvo sköta däckbyte & lagring, dem ringde & sa att det bara var 2-3mm kvar på däcken. :(
Tur att ditt batteri hållit hela vintern då :D
Gotlandsbästa: man får vara lat! ;)
Har också mina däck inne på förvar men verkar vi får se om de hör av sig ang mönsterdjupet. Som student skiter man ju inte pengar så vette tusan hur jag ska lösa nytt gummi, men det ger sig. :D
Funderar på att underhållsladda batteriet, men har ingen snabbladdare så får lyfta ur det isåfall och ta upp till lägenheten, snark....
Hade inget direkt för mig idag så sommarhjulen fick åka på bilen. Kommer inte att bli så mycket körning nu framöver så det var därför också av en anledning som jag bytte hjul.
Bild
Besökte skroten igår

Upplagt för avkopplingsmek :wink:
1.JPG
1.JPG (96.35 KiB) Visad 439 gånger
Den nyare "lätt uppdaterade" plaskskärmen med dämpmaterial som sitter under ratten, den gamla hade fått ett fäste böjd sist jag hade den borta och glipade. Passade lämpligt nog på att se över och rengöra kupéluftsensorn som sitter där bakom med
2.JPG
2.JPG (145.15 KiB) Visad 433 gånger
Tog bort och växelspaksdamasken för att rengöra i skarven där det gärna samlas lite "godis" i veckan, självklart glömde jag att denna lossas bäst i framkant först och lossade den i bakkanten och den gick sönder precis som den förra gjort vid samma förfarande så denna hade en glipa med, jaja den är ju lätt att byta i alla fall och såhär kan man ju inte ha det :wink:
3.JPG
3.JPG (137.85 KiB) Visad 431 gånger
  • 1
  • 524
  • 525
  • 526
  • 527
  • 528
  • 1912
Flexrör till B5254T2 (2,5T)?

Har grovt läckage nånstans i flexrö[…]

Optimering