Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Har fått ett mejl ifrån skruvat att dom vill veta vad jag fick för felkoder igen ?:-/ vad tusan dom undrade samma sak i februari och då skrev jag till dom vad det var för koder och nu vill dom ha samma sak igen två månader senare??? Skulle dom inte få några så skulle dom avslå reklamationen... Vad tusan håller dom som arbetar på skruvat på med har dom semester hela tiden eller? Inte tusan kan det ta 4månader att få igenom en reklamation och vad hände med det mejlet jag skickade i februari med felkoderna har dom slarvat bort det?

Jävla skit företag kommer aldrig att rekommendera några av mina vänner att handla där, då går jag hellre till Volvo och betalar mer och blir bemött mycket bättre och i vissa fall betalar jag till och med mindre hos Volvo än hos skruvat.
Akta er för Skruvat!

Om du kan läsa detta så har detta forum inte gått med på påtryckningar från Skruvat.se. Från ett annat forum fick jag meddelande att dom tagit bort mitt inlägg för att Skruvats kundchef begärt det. Märkligt att företaget har makt att göra så och märkligt att Skruvat valde det sättet istället för att lösa problemet.

Grundproblemet är att jag inte återlämna en del dom skickat fel för att jag inte kommer in på deras returwebb. Dom har lagt ner
chatfunktionen, dom har lagt ner rutan för mailkontakt och telefonkön är oändlig. Efter en halvtimme hade jag avancerat från telefonplats 28 till 26 och då var det ändå den av gångerna jag kom närmast. När jag går via deras felsökning då så finns där en text om att jag ska logga in för att få svar. Hur begåvat är det?

När jag inte kunde få kontakt med Skruvat gjorde jag alltså ett inlägg på ett forum. Svaret kom blixtsnabbt från kundchefen där han förklarade att dom gärna hjälper sina kunder. Men hur? Han skulle kunnat ringa eller mejla mig men icke. När jag i nästa inlägg bad honom kontakta mig direkt så fick jag alltså besked att han begärt att mitt inlägg skulle tas bort.

Skruvat levererar snabbt men hakar något upp sig så är det kört. Vi kunder har två veckor på oss att returnera det dom skickat fel. I och med att man inte får kontakt med dom så dröjer det mer än två veckor och då är problemet löst. För Skruvats del alltså.
Ja det är ett jäkla krångel med skruvat så fort man ska returnera varorna eller reklamera. Kommer aldrig mer att handla därifrån utan då får det gärna kosta några extra kronor att åka till Volvo och bli bemöt på ett bra viss och det är aldrig några problem att lämna tillbaka grejer även om det skulle vara beställda delar som inte passar på ens bil :D
Användarvisningsbild
av Nexus
jaha dax igen. Skruvat ville svågern ha så jag beställde 2 framfjädrar och en styrled den 22 april.
Fanns i lager 1-2 dagars leverans. Fick ett besked idag 27 april att styrleden kommer in i lager 2016-05-02. Fjädrarna inväntar de fortfarande leveransdatum på från deras leverantör.
SKRIV DÅ FÖR FAN INTE ATT DELARNA FINNS I LAGER!!! Hur jävla svårt kan det vara uppdatera lagersaldona??

Den dagen skruvat kommer med påtryckningar om ta bort inlägg på forumet kommer jag omgående avgå som moderator och forumsanvändare..
Det blir väl ett par stötdämpare denna gången istället då :roll:

Fick föresten ett mejl från dom där dom beklagade att reklamationen dragit ut på tiden och att kundservice har haft fullt upp och det är därför som reklamationen har dröjt. Visst fullt upp i snart 4månader :roll: skulle inte tro det va :x

Föresten inte viste jag att kundservice har hand om reklamationer/garanti ärenden trodde att dom hade en speciell avdelning till det ?:-/ :|
Senast redigerad av 1 DayDreamer, redigerad totalt 0 gånger.
Derank skrev:men varför i hela friden fortsätter ni handla därifrån? Är det bara priset som styr ?
Jag har handlat klart därifrån.
Användarvisningsbild
av Nexus
Derank skrev:men varför i hela friden fortsätter ni handla därifrån? Är det bara priset som styr ?
Mekonomen tar 1000 kr/st för fjädrar. På skruvat kan jag få 2 st för samma pris så ja det avgör en hel del men till mig själv kommer jag aldrig mera handla från ovannämnda företag :x . Tyvärr så hade biltema inte fjädrar annars hade de varit köpta där redan :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
Uppdatering. Nu tror jag de enbart jävlas med mig!

2016-14-28.
Fjäder inkommer 2016-04-29
Styrled i lager.

2016-05-02
Fjäder kommer i lager 2016-04-59.
Styrled kommer i lager 2016-05-03.

Va fan nyss fanns styrled i lager nu finns den inte??
Haha ja nog jävlas dom med dig :P

Kan förövrigt tala om att reklamations ärendet för mig är klart det gick igenom nu sliper jag ha någon mer kontakt med dom iaf :-DD
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Välkommen ut i trafiken

IMG_3650.jpeg

Är det någon skillnad med grillen mot v[…]

1975-1984 Volvo 242 244 245 DL Det var ju det ja[…]

Foringer / Bussinger V90 CC