- ons 20 apr 2016, 22:43
Har fått ett mejl ifrån skruvat att dom vill veta vad jag fick för felkoder igen ?:-/ vad tusan dom undrade samma sak i februari och då skrev jag till dom vad det var för koder och nu vill dom ha samma sak igen två månader senare??? Skulle dom inte få några så skulle dom avslå reklamationen... Vad tusan håller dom som arbetar på skruvat på med har dom semester hela tiden eller? Inte tusan kan det ta 4månader att få igenom en reklamation och vad hände med det mejlet jag skickade i februari med felkoderna har dom slarvat bort det?
Jävla skit företag kommer aldrig att rekommendera några av mina vänner att handla där, då går jag hellre till Volvo och betalar mer och blir bemött mycket bättre och i vissa fall betalar jag till och med mindre hos Volvo än hos skruvat.
Jävla skit företag kommer aldrig att rekommendera några av mina vänner att handla där, då går jag hellre till Volvo och betalar mer och blir bemött mycket bättre och i vissa fall betalar jag till och med mindre hos Volvo än hos skruvat.
Nuvarande: S40 T5 sport MY04
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)