- tis 27 sep 2011, 22:25
Och nej jag har ingen bilverkstad. Men jag återfinns på ett fordonsprogram någonstans.
Programmet bedrivs som bilverkstad för att rätt miljö ska nås för eleverna med relevanta fel och relevant problematik, inte ens skolan jobbar gratis.
På fritiden händer att tjänster byts mot tjänster då jag har ett lantbruk, det har absolut hänt att jag svetsat en vagn nån timma när nån har nöd och fått väggrus eller nåt som jag saknat. Resten som händer på gården skattas det för.
Förstår inte relevansen såhär mot irritation i trafiken?
Vill du diskutera min privatekonomi mer så är du välkommen att PM:a.
ÄRRet skrev:@ pettson::I yrket repareras bilar vitt. Inte alltid av mej men under min kontroll tidvis, enligt mina metoder tidvis. Och med min slutkontroll tidvis, när jag är i tjänst, under andras ansvar annars.
I yrket? Har du bilverkstad? Man kan lätt tro att du reparerar bilar svart. Jag kanske har fel?
Och nej jag har ingen bilverkstad. Men jag återfinns på ett fordonsprogram någonstans.
Programmet bedrivs som bilverkstad för att rätt miljö ska nås för eleverna med relevanta fel och relevant problematik, inte ens skolan jobbar gratis.
På fritiden händer att tjänster byts mot tjänster då jag har ett lantbruk, det har absolut hänt att jag svetsat en vagn nån timma när nån har nöd och fått väggrus eller nåt som jag saknat. Resten som händer på gården skattas det för.
Förstår inte relevansen såhär mot irritation i trafiken?
Vill du diskutera min privatekonomi mer så är du välkommen att PM:a.