Moderator: Moderatorer

börne: Ja, inte helt enkelt... Gick ner till garaget idag för att se ifall ättikan gjort någon skillnad, och visst verkar den ha fått bort en del men ättikadoften i bilen maskerade säkert en del av kattpisset. Så vi får se. Ska köpa på mig lite fler medel jag fått tips om.
94093: Ser att du bor i Stockholm, vilken skrot var du på? Tycker Sollentunas är värdelös, mest för att de bara har äldre bilar där men lite nyfiken på Huddinge-skroten som ligger på andra sidan stan. Tänkte om det är värt att ta sig dit. :)
av 94093a
Jag var på Sollentuna.
Jag tycker den är bra.
Deras bilar blir inte stående så länge utan det kommer nya hela tiden, till skillnad mott ex Malsta (nortälje) och den som ligger vid biltema i uppsala, som det känns som bilarna ståt där i 2år...
Men jag har en 940 och dom är inte direkt ovanliga på skroten...
Däremot så kan jag tänka mig att delar till en V50 inte direkt är något skrotarna gödslar med...
Om du åker till Huddinge så tar jag gärna en rapport då jag också är sugen på att åka ditt :D
Ah ok. Ja, äldre Volvos finns det gott om där men lite nyare är alldeles för sällan för att jag ska hinna dit. :)
Får ta en tur i nästa vecka till Huddinge helt enkelt, återkommer med rapport!
Användarvisningsbild
av SvenB
http://www.bildelsbasen.se/?link=search ... =115104110

Här har du kompletta stolar om du inte lyckas på bort lukten
Senast redigerad av 1 SvenB, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 1912

Är det en volvofälg?

Är Tesla Y verkligen på 360 l? J[…]

Felkod B5

Hej allihop! Vi var och kollade på en XC60[…]

Välkommen ut i trafiken