- ons 25 dec 2019, 11:15
däremot har jag rätt att vistas i vänsterfil vid omkörning... oavsett din hastighet...
mojja skrev:du har inte färeträde i vänsterfilen för att du kör för snabbtLockis skrev: ↑ons 25 dec 2019, 09:54mojja skrev: ↑ons 25 dec 2019, 09:49Det här gör mig irriterad. Du blir alltså irriterad på personer som följer hastigheten och tycker du är viktigare än dem är och därför borde ha företräde på alla ställen?
Du är duktig du. Jag gör en osynlig stjärna i taket och skickar dig en virtuell klapp på axeln.
Du är säkert en sån där rolig än som kör om i 109 km/h i vänsterfilen när fordonet i högerfil håller 108km/h och inte alls förstår varför folk bakom dig blir irriterade.
Låter som att du borde lära dig visa dina medmänniskor lite respekt, både på internet och i trafiken. Idioter som lägger sig uppe i röven på motorvägen för att stressa får istället erfara att jag sänker min hastighet något.
Blir dem mer irriterade? Absolut, bryr jag mig? Inte nämnvärt, för både idiotens och min säkerhet sänker jag hastigheten för att mildra omständigheterna vid en eventuell kollision.
Du borde lära dig vem som har företräde i vänsterfilen och sluta leka polis och mästra andra. Seså tillbaka till teoriboken och läs på!!

Kör: Hyrbil
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer