- lör 26 feb 2011, 11:55
En annan anledning kan ju vara att du gillar den högre sittpositionen och att det är mycket enklare att last in barnstol eller spänna bältet i barnstolen om du inte behöver vara dubbelvikt.
Min fru kör en fwd, hon gillar bilen för ovan nämnda orsaker.
Jag förstår inte resonemanget med den otroliga framkomligheten med en XC60, är det framkomlighet man vill ha finns det ju andra bilar som är ljusår bättre...
Steff 99 skrev:En anledning kan ju vara att du inte tänker köra i snödrivor eller i lera...
Sedan så kan man fråga sig varför köper man en framhjulsdriven "SUV" , man tappar alla fördelar med den biltypen, enbart nackdelarna kvar, hög förbrukning och slöare m.m. än en vanlig V70 och sedan skammen den dagen man fastnar i snön på en platt parkering vid köpcentret med sin "fake" SUV.
En annan anledning kan ju vara att du gillar den högre sittpositionen och att det är mycket enklare att last in barnstol eller spänna bältet i barnstolen om du inte behöver vara dubbelvikt.
Min fru kör en fwd, hon gillar bilen för ovan nämnda orsaker.
Jag förstår inte resonemanget med den otroliga framkomligheten med en XC60, är det framkomlighet man vill ha finns det ju andra bilar som är ljusår bättre...