- fre 26 feb 2010, 13:48
#383246
På min gamla 850 T5 stämde detta garanterat.
Köpte den när den gått mindre än 10.000mil och mestadels varit körd av en medelålders kvinna. Skulle nog tro min körstil skiljde sig lite från vad den bilen var van vid.. :D
Drifttemp är A och O men efter det är jag inte sen att plantera högerdojan när tillfälle ges. Iallafall så storknade motorn avsevärt de första gångerna varvräknaren låg uppe runt 6000rpm, luktade bränt gjorde det också. Efter några repor med fullgas mot varvstopp i 2,3 och 4ans vxl drog motorn mycket bättre upp till 6500rpm och luktade heller inte bränt.
Köpte den när den gått mindre än 10.000mil och mestadels varit körd av en medelålders kvinna. Skulle nog tro min körstil skiljde sig lite från vad den bilen var van vid.. :D
Drifttemp är A och O men efter det är jag inte sen att plantera högerdojan när tillfälle ges. Iallafall så storknade motorn avsevärt de första gångerna varvräknaren låg uppe runt 6000rpm, luktade bränt gjorde det också. Efter några repor med fullgas mot varvstopp i 2,3 och 4ans vxl drog motorn mycket bättre upp till 6500rpm och luktade heller inte bränt.