- mån 01 jun 2015, 11:50
Dem gånger jag köpt ny bil så tittar jag aldrig efter att jag köpt bilen vad en liknade bil skulle kosta. Det är inte lönt att gräma sig.
Jag hämtade ut en v60 i mars men som tur var så köpte jag en T6a och där är aldrig rabatter på den motorn:)
Linqid skrev:Modellen är från 2006 och det är dags för Classic. Att folk sitter här och är förvånade över att Volvo sänker priserna löpande är för mig en gåta. Rätta mig om jag har fel men priset man i slutändan betalar verkar inte ha förändrats så mycket utan det rör sig mer om hur mycket utrustning Volvo väljer att skicka med och så är det ju alltid när en ny modell är på gång. Ännu mer om modellen är såpass gammal som 70/80 är. Klarar man inte av att acceptera det får man väl hålla sig till begagnat.Håller fullständigt med dig:)
Dem gånger jag köpt ny bil så tittar jag aldrig efter att jag köpt bilen vad en liknade bil skulle kosta. Det är inte lönt att gräma sig.
Jag hämtade ut en v60 i mars men som tur var så köpte jag en T6a och där är aldrig rabatter på den motorn:)
- By Lövet