Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sura56
Nu återstår bara att montera ett emblem :)
Vilket emblem passar bäst på en Röd V60

Bild
av PerXC70
Fint med Polestar. Har haft det på tidigare bilar och haft dessa märken också. På min 2008 2,4d hade jag märket till vänster, jag fick det då Polestar precis lanserats som optimeringsalternativ och som jag förstått är orginalmärkningen. På min 2013 XC70 D5 sitter det högra märket. Det högra märket känns modernare och det som kom senare, jag fick aldrig de rektangulär då jag hämtade ut XC70 men de kanske har börjat med två alternativ numera vilket ifs känns lite märkligt. Det rektangulära märket riktigt vanligt i alla fall i Göteborgsområdet. Tycker definitivt du skall ta det högra även om det är på en röd bil, då syns det ju dessto mer :) Är väl därför man sätter på märket, annars kan man ju lika gärna strunta i det om man inte vill att det skall synas.
Användarvisningsbild
av MartinS
På solida färger funkar den blå fyrkanten rätt okej tycker jag. På Metalliclacker bör man skippa märket tycker jag, jag har inte monterat något på min, det förstör ju hela bakdelen.
HVO 100

Effektiv förbränning vet jag inte men de[…]

Det som är kvar o byta nu innan byte av styrv[…]

Fortsättning på min gamla tråd me[…]

Få fart på styrservon

Funkade inte