- fre 26 jun 2015, 18:10
:D
grillchips skrev:Ha! Jag var bra sugen ska jag erkänna, men hade jag vikt ett par cm åt deras håll hade iallafall speglarna rykt och jag må va stridslysten men Betty Blue ligger mig för varmt om hjärtat. :DSkulle flyttat på bilen
Nästa gång jag kör där (förvisso väldigt sällan) så tänker jag lägga mig i mitten av vägen om jag möter ett klappträ som inte lägger sig rätt för nu har jag ledsnat rejält på alla dessa knyta näven i fickan-situationer.
En till sak som irriterar mig, eller gjorde igår. En Skoda Octavia RS här i området vars ägare har en förkärlek för tomgång vad det verkar. Igår var jag mitt uppe i matlagningen, känner igen ljud utifrån och se på fan. Den står parkerad i en ficka men på tomgång. Detta har hänt förr så jag anade vad som pågick. Ensam hemma med grabben och mat på spisen så jag kunde inte lämna lägenheten så jag klockade idioten. 1h10min stod han på tomgång.
Ett sms till Transportstyrelsen gjorde att jag fick reda på ägaren men han har inget nummer listat på sig och när middagen väl var uppäten och jag tänkte gå ner och fråga vad i helvete han höll på med, ja då klev han precis ur.
Jag måste nog bosätta mig på landet, snarast.