Moderator: Moderatorer

R-designknopp hos ombudet, om nu klockan bara kan trilla förbi 15!
Och lite kontakter för instegsbelysningen så jag slipper klippa och klistra i befintligt kablage för att få instegsbelysning till baksätet.
Bild
TreVolvos skrev:En ordentlig tvätt på GDS:en följt av lite extra vård hemma - fettade in skinnklädseln och -ratten så den blev snorhal :P
Får köra med gummihandskar ett tag :D
Det där kräver bild!! :lol:
grillchips skrev:R-designknopp hos ombudet, om nu klockan bara kan trilla förbi 15!
Och lite kontakter för instegsbelysningen så jag slipper klippa och klistra i befintligt kablage för att få instegsbelysning till baksätet.
Oj, har med filurat på det, synd, eller tur vi inte är grannar. hehe ( BTW, Grannens V50 är mest full av fågelskit så har inte ens bemödat att kolla eventuellt bilintresse. :shock: )

Återkom gärna hur det blir och hur du gjort. :)
Micce: Hahah! Absolut, här ska jag försöka dokumentera lite mer, måste bara hitta ledlisterna. Vet att jag har en hel del men just nu är de borta....
Och så var knoppen monterad. Tog väl på sin höjd två minuter att ta bort gamla och sätta dit nya.
Bild
Användarvisningsbild
av P210
Och så var knoppen monterad. Tog väl på sin höjd två minuter att ta bort gamla och sätta dit nya.
Då har du tummen på rätt ställe! Anekdot; - jag fick först tag på en aluknopp som hade backen på "fel ställe", krängde den vidare på Blocket ihop med en pdf av Volvos monteringsanvisning. Ett par dagar sedan hörde killen av sig och berättade att han vridit av hela växellänkaget och spräckt lagringen till kulleden i nederändan i sin iver att få loss knoppen....

Nu får du lova att byta ut den sunkiga syntetsockan också till en riktig damask i skinn, en liten detalj men det höjde totalintrycket rejält!
Hittade min på eBay för strax under hundringen..
Bild
HAHA herrejäklar! :D Då är man bra ivrig minsann!
Jag fick ju som synes med en socka som ser fräschare ut än den gamla men absolut, det är ju ingen vacker syn ändå. Ska kika på eBay - torsk som man är. Tack för tipset!
Användarvisningsbild
av SvenB
Har inte alla läderdamask? :D
Snyggt Grillchips! Är det aluminium det silvriga?

Satte på takräcken och takbox ikväll och passade på att förädla takboxen med. :wink:
Bilagor
Emblem Takbox.JPG
Emblem Takbox.JPG (1.9 MiB) Visad 5161 gånger
Användarvisningsbild
av joel80
JennyB skrev:Jag städade min fina V70 idag. Det var trevligt, men jag undrar vad det här är för något.
Spoiler »
Det där ser ut som något som sitter på luftutblåset för baksätet under nån av framstolarna. :)
  • 1
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 1912

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]