Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Perfekt, då behöver man inte oroa sig för att dom sitter kvar mer än en natt då dom lär få fötter snabbare än fort. 8)
av madtrix
Om du läser om den så ser du att det finns stöldskydd på den. O visst om man hellre vill få bucklor på bilen än har en 'ful' grej på över natten i garaget så e det väl ens eget val..jag tycker iaf att den inte alls är särskilt ful med tanke på dess funktion och den är även uppskattad av min granne som inte behöver vara lika försiktig med sina bildörrar.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Kan du inte bara säga såhär istället:

Hej. Jag säljer en produkt som kan lösa problemet med dörruppslag i vissa fall istället för att registrera dig här och börja prata om någon granne som har en pryl.

Kan ha fel. Men med tanke på hur många gånger förut jag varit med om liknande på olika forum så ser jag ett visst mönster...
Användarvisningsbild
av Micce1980
Variosboy skrev:Kan du inte bara säga såhär istället:

Hej. Jag säljer en produkt som kan lösa problemet med dörruppslag i vissa fall istället för att registrera dig här och börja prata om någon granne som har en pryl.

Kan ha fel. Men med tanke på hur många gånger förut jag varit med om liknande på olika forum så ser jag ett visst mönster...
+1 Riktigt uselt. Hoppas så klart att en som startar företag ska klara sig bra på det. Dock löser ju produkten inga problem, går ju lika snabbt att ta en parkeringsplats längre bort än att sätta dit dessa. Extra trist att fästa de på bilen då bilen är smutsig också. Sen ligger de för högt i pris för att det ska kunna säljas i någon större volym och skulle det fungera så kommer snart Biltema och Jula med en egen. Trist kanske men sant.

EDIT: Iaf ärligt med information om att produkten finns, http://www.bilvardsforum.se/viewtopic.php?f=15&t=7123
av madtrix
Hej,

ja det stämmer som vissa av er har "misstänkt", att jag, efter ha använt produkten själv några månader, i dagarna har börjat sälja produkten. Jag var saklig och trodde det var ok att skriva om produkten då men efter att ha pratat med en moderator som inte heller tyckte det var ok så står jag för mitt misstag. Allt jag har skrivit har dock varit sant med grannar och mitt eget inköp men det spelar mindre roll nu antar jag. Hoppas jag kan bli accepterad på forumet trots min fadäs även om det är upp till er att ha er egen åsikt.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Självklart kan man göra misstag och ber man om utsäkt så ska man ha ett tack tillbaka. Bra jobbat!!
D4 VEA dricker olja

Hur har det gått för dig?

TS har inte varit aktiv på forumet sen aug 2[…]

installera dragkrok

@Malmstroem Jag får svänga förbi […]

Felkod

.. Har en 8mm slang som hänger löst fr[…]