- sön 21 jul 2013, 13:16
Att säga Volvo säger billiga reservdelar är inte bara felaktigt. Det är en vit lögn också. Jag har aldrig någonsin köpt något billigt på Volvo och då har jag t.ex köpt en liten packning av tunt papper för ca 60 kr. Det är svindyrt! Är helt övertygad att Biltema har EXAKT samma leverantör som volvo har på väldig många delar.
Nexus skrev:haha så du menar att en oljepluggs packning på volvo för 26:-!!!! är sämre än den som tex skruvat säljer för 11:- som ser exakt lika ut. Snacka om prispålägg på volvo då den packningen inte kostar många kronor tillverka.....26 kr? Lägg på 100 kr till så tror jag dig.
kan även tex ta "plastpoppnitarna" till innerskärmar mm .Volvo tar 17 :-/st för de, på nätet kostar likadan 8:-/st.
Har inga problem med klapperstag från biltema har hållt flera år-)
Att säga Volvo säger billiga reservdelar är inte bara felaktigt. Det är en vit lögn också. Jag har aldrig någonsin köpt något billigt på Volvo och då har jag t.ex köpt en liten packning av tunt papper för ca 60 kr. Det är svindyrt! Är helt övertygad att Biltema har EXAKT samma leverantör som volvo har på väldig många delar.
Volvo 740 -88 Såld
Volvo 740 - 88b Såld
Volvo 850 -92 Såld sedan krockad (inte jag)
Volvo XC70 I -98 Bruksbil.
Volvo 740 - 88b Såld
Volvo 850 -92 Såld sedan krockad (inte jag)
Volvo XC70 I -98 Bruksbil.