Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av missjenn
Frågat om allt det ni tagit upp här. Tack för bra tips! Vad gäller forumet så kunde jag absolut inte hitta avsett för 01- utan bara detta. Vet ej hur man flyttar en tråd. Finns det möjlighet att den får vara kvar ändå? På tisdag kollar vi och jag hoppas jag blir nöjd. Vet att det är svårt att värdera men om 25k är för högt, vad är då mer rimligt? Som sagt från början väntade köparen sig 34k och därefter 29k - är det rena rama fantasipriserba? Det beror väl också mycket på skicket? Den verkar vara i riktigt bra skick och välvårdad. Internetvärderibg säger 10-20k men att på denna typ av vil är skicket helt avgörande. Vad anser ni?
av missjenn
Och vissa av er säger att priset är ok, hmm.. jag får väl se om det känns rätt helt enkelt. Ska följa även de konkreta tipsen ovan vid själva kollen. Tack för hjälpen alla! Och jag tror också automat kan vara skönt.. men funderar på det här med att varva ur och komma upp i fart ordentligt. Hur funkar det t.ex. på motorväg när man måste upp i fart. Bor ej glesbyggd själv, utan även stad. Blandad körning blir det för min del.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Ja trycker man plattan i mattan växlar (om det behövs) lådan ner åt dig så du får mer fart.
Laddningslucka

Testa med att trycka på central lås/l&[…]

Det är inte bimetall utan en skivformad PTC-s[…]

TommyP86, fick du till Neutral genom att sätt[…]

Hej. Vi besiktigade den gamla diesel toyota Hi-Ace[…]