- sön 26 maj 2013, 23:21
Jag är själv egen företagare, har en ny (dyr) bil, försöker värna om miljön (även om jag är lite väl bekväm och tar bilen för ofta) och är nog skapligt åt vänster rent politiskt. Men inte faan går jag och repar andras bilar eller förstör stadsjeepar bara för att jag tycker annorlunda.
Lika lite som varenda högervriden människa springer och vaskar champagne och tror att man äger tjejer när man har pengar springer väl vänsterfolk och miljöaktivister runt och förstör dyra bilar. Rötägg finns det i alla samhällsgrupper och med alla politiska bakgrunder, jag gillar inte när man bakar ihop grupper.
Men du kanske försökte skämta..
Henrikx2 skrev:Det är tydligen kutym bland vissa miljötalibaner att repa stadsjeepar som hämnd för miljöförstöringen de orsakar.Lite lagom fördomsfullt..
Finns säker liknande agg hos vänsterpatrasket mot bilar som ser dyra ut.
Borde vara helt lagligt att dräpa nycklare direkt på gatan om man lyckas ta någon på bar gärning. :evil:
Jag är själv egen företagare, har en ny (dyr) bil, försöker värna om miljön (även om jag är lite väl bekväm och tar bilen för ofta) och är nog skapligt åt vänster rent politiskt. Men inte faan går jag och repar andras bilar eller förstör stadsjeepar bara för att jag tycker annorlunda.
Lika lite som varenda högervriden människa springer och vaskar champagne och tror att man äger tjejer när man har pengar springer väl vänsterfolk och miljöaktivister runt och förstör dyra bilar. Rötägg finns det i alla samhällsgrupper och med alla politiska bakgrunder, jag gillar inte när man bakar ihop grupper.
Men du kanske försökte skämta..
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13