Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Henrikx2 skrev:Det är tydligen kutym bland vissa miljötalibaner att repa stadsjeepar som hämnd för miljöförstöringen de orsakar.
Finns säker liknande agg hos vänsterpatrasket mot bilar som ser dyra ut.
Borde vara helt lagligt att dräpa nycklare direkt på gatan om man lyckas ta någon på bar gärning. :evil:
Lite lagom fördomsfullt..

Jag är själv egen företagare, har en ny (dyr) bil, försöker värna om miljön (även om jag är lite väl bekväm och tar bilen för ofta) och är nog skapligt åt vänster rent politiskt. Men inte faan går jag och repar andras bilar eller förstör stadsjeepar bara för att jag tycker annorlunda.

Lika lite som varenda högervriden människa springer och vaskar champagne och tror att man äger tjejer när man har pengar springer väl vänsterfolk och miljöaktivister runt och förstör dyra bilar. Rötägg finns det i alla samhällsgrupper och med alla politiska bakgrunder, jag gillar inte när man bakar ihop grupper.

Men du kanske försökte skämta..
av Qualia
Mer synd för de som bor i vissa område Stockholms förort, de bränner upp bilar i ställe för att repa lacken...
dock har den typ av skadegörelse inte kommit där jag bor, tidfråga??
jag är också egenföretagare,
är varken vänster eller höger.. vi ska inte ge oss in i politik.. på blir bara mer förbannad, när alla de som sätter där och slösar bort våran skatt medel på fel sätt..
Stockholms Stads nya loga, som ett exempel..
Man sliter skiten ur sig själv för att få allt lönsamt, så kan man väl få åka i en fin leasing bil??
Inga parkeringar ute på nätterna, garage hela vägen blir det...
av perhall
joel80 skrev:
Henrikx2 skrev:Det är tydligen kutym bland vissa miljötalibaner att repa stadsjeepar som hämnd för miljöförstöringen de orsakar.
Borde vara helt lagligt att dräpa nycklare direkt på gatan om man lyckas ta någon på bar gärning. :evil:

Jag är själv egen företagare, har en ny (dyr) bil, försöker värna om miljön (även om jag är lite väl bekväm och tar bilen för ofta) och är nog skapligt åt vänster rent politiskt. Men inte faan går jag och repar andras bilar eller förstör stadsjeepar bara för att jag tycker annorlunda.

Lika lite som varenda högervriden människa springer och vaskar champagne och tror att man äger tjejer när man har pengar springer väl vänsterfolk och miljöaktivister runt och förstör dyra bilar. Rötägg finns det i alla samhällsgrupper och med alla politiska bakgrunder, jag gillar inte när man bakar ihop grupper.

Jag är inne på Joel80:s linje, jag är nog mer vänster än höger och tänker på miljön... att hämnas på miljövänner låter omoget...
PH
perhall skrev:
joel80 skrev:

Jag är inne på Joel80:s linje, jag är nog mer vänster än höger och tänker på miljön... att hämnas på miljövänner låter omoget...
PH
Jag menade såklart inte att alla ni som kör "miljöbilar" och röstar på sossarna repar stadsjeepar.

Men det finns tyvärr grupperingar som pysslar med sånt.

tex
http://asfaltsdjungelnsindianer.wordpress.com/
reclaim the streets och liknande..

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte det […]

Har bilen inne på verkstad nu. Det som ska b[…]

Ni har ja mätt lambdasonden, kall motor t&aum[…]

Slipade med 80 papper sedan 240 och 400 samt v&ari[…]