VS60 skrev:Angående katter så har dom inge inlärningsystem,en katt har så dåligt minne att den glömmer bort från dag till dag var den heter,den kommer bara ihåg hur den får tag på mat så en katt med ångest finns inte.lellec56 skrev:Angående katter på bilen, jag har en kompis som kör en V70 – 05, grannes tjocka katt brukar hoppa på hans bil och sova ut sig. Djur är som vi människor de lär sig saker. Idag katten bara går förbi bilen utan att titta på den.jbl skrev:Ja det är förjävligt med dessa dörr uppslag.Har ett förslag att komma med ang katter:
Det senaste som hände mig nu i vårat flerbilsgarage är att en katt jävel sprungit på bilen ett antal gånger och skapat lite fina repor på motorhuven. Det typiska är att den har varit på bilen efter jag har polerat upp den. La ned 12timmar och så kommer en katt och förstör resultatet :evil:
Sätt ett kryss i pannan på katten, sen en spark i röven. Då har man en perfekt skinn o polera med :lol:
Vad gjorde han? På hans fjärkontroll(nyckel) finns en så kallade panikknap, så fort han såg katten på bilen tryckte han på den, efter flera upprepningar katten går bara förbi bilen.
Men om den gör repor i lacken lär den nästan ha spikskor på sig,jag har inte fått nå repor på nån av mina bilar fast min 10 kg katt älskar att åka ruchekana från taket och ner på huven
- By Erik211