- tor 21 aug 2008, 18:46
Om herrgårdsvagnpaketet är stoppat innefattar det då även att de laminerade rutorna, tonade rutorna osv med är stoppat? Om man valt det sidanom?
Moderator: Moderatorer
robbygg skrev:Om herrgårdsvagnpaketet är stoppat innefattar det då även att de laminerade rutorna, tonade rutorna osv med är stoppat? Om man valt det sidanom?På internet-sidan där man ser sin beställning så har jag ännu kvar tonade rutor, laminerat glas och elupvärmda spolarmunstycken, men eldrivna luckan är borta.
stoffe9 skrev:Nu blir jag så rörig när jag väl bestämt mig.
Skall jag plocka bort automaten för att höja till summum + sub istället?
Allt var perfekt tills dom började ändra sig med bakluckor och grejor...
Mvh
Amli skrev:Är det bara jag som tycker att det är fiasko från start för nya XC60? Det är ju uppenbart att dom har stressat fram denna på marknaden. Jag vågar inte ens tänka på alla barnsjukdomar som kommer medfölja...Fiasko o fiasko, det är väl änsålänge bara T6 motorn och elbackluckan som det vart lite turer kring eller? Elbackluckan är inte borttagen bara förhalad verkar det som. Sen får vi ju inte glömma att bilen finns änsålänge bara på pappret. Det hela blir nog lite annorlunda när bilarna finns ute i visningshallarna, och folk börjar få upp ögonen för bilen på riktigt. Finns nog inte många som vågar köpa en osedd bil.
Låter väldigt bitter, jag vet, och jag hoppas jag har fel!
Ja det ska sitta en vacuumslang som går till[…]