- ons 29 jan 2014, 18:00
#830424
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
Det var gött att höra. Har vart nere i källaren och hämtat lödkolv, lödtenn, 40A relä, säkringshållare.
Då är det bara flexslang, 4mm2 kabel och brytare kvar. Krympslang och kabelskor har jag liggandes(någonstans).
Hoppas hitta en mini vippbrytare nära mig till bra pris också.... :)
Fråga: Går det 20A genom styrströmmen till knappen också?
Fråga: Är det en 3-lägesbrytare du har? :) Ser ut som 3 stift på bilden... Vad för någon skall man ha, 1-pol eller 2 läges, spelar det någon roll?
Vad är det för skillnad på en 1-pol on-on och 1-pol on-off? Kopplar man bara på ena stiftet blir det ändå som on-off?
En knapp med snäppfäste fäster väl inte inte riktigt bra antar jag utan det är skruv/mutter som gäller för att det skall sitta bra?
Då är det bara flexslang, 4mm2 kabel och brytare kvar. Krympslang och kabelskor har jag liggandes(någonstans).
Hoppas hitta en mini vippbrytare nära mig till bra pris också.... :)
Fråga: Går det 20A genom styrströmmen till knappen också?
Fråga: Är det en 3-lägesbrytare du har? :) Ser ut som 3 stift på bilden... Vad för någon skall man ha, 1-pol eller 2 läges, spelar det någon roll?
Vad är det för skillnad på en 1-pol on-on och 1-pol on-off? Kopplar man bara på ena stiftet blir det ändå som on-off?
En knapp med snäppfäste fäster väl inte inte riktigt bra antar jag utan det är skruv/mutter som gäller för att det skall sitta bra?


If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986