- lör 01 apr 2017, 15:46
Uppgifterna på "Min Volvo" svajar väldigt de sista veckorna av en leverans. Men som sagt, hoppas att det stämmer bättre på din bil. En vecka hit och dit spelar ju i det långa ingen roll men när man väntat länge så vill man ju hämta sin bil så foft som möjligt.
bankb skrev:Nu är det nära, fick info om att bilen står och inväntar transport från GBG till handlaren. I bästa fall leverans i slutet på veckan som kommerVill inte vara den som målar faan på väggen. Hoppas att du får din kärra fort och smidigt. Men min slog om till byggd den 13/3. Sedan dröjde det till den 19/3 innan den var på väg. Den skulle ha kommit til ÅF den 22/3 men kom inte föränn den 28/3. Leveransen vart då flyttad från den 31/3 till nu på tisdag den 3/4. Blir alltså 22 dagar från byggd till levererad. På "Min Volvo" står det numera 1 vecka kvar, leverans v.15
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Uppgifterna på "Min Volvo" svajar väldigt de sista veckorna av en leverans. Men som sagt, hoppas att det stämmer bättre på din bil. En vecka hit och dit spelar ju i det långa ingen roll men när man väntat länge så vill man ju hämta sin bil så foft som möjligt.
V90CC D4 AWD Advanced Edition III MY20
62- AMAZON 121 B18 Svart. Inköpt ny 1962 av min morfar. Fortf. som ny.
(Beställt XC60 T6 Recharge Plus Dark MY23)
62- AMAZON 121 B18 Svart. Inköpt ny 1962 av min morfar. Fortf. som ny.
(Beställt XC60 T6 Recharge Plus Dark MY23)