- ons 25 feb 2015, 08:07
Har gjort vår första bilbeställning någonsin och det blev en som liknar din, la beställningen 6 februari men bilfirman har inte återkommit med ungefärlig leverans. Pratade om början på april från fabrik plus att de skall ha den ca 2 veckor för drag, optimering etc och så ser jag att du har leverans v18. Hur ska jag kunna vänta? :shock: Men en fråga till alla som beställer: hur vet ni hur många som är före och hur kan ni följa er beställning?
Mvh Nina
JanneP77 skrev:Hej!Hej!
Jag väntar på en XC70 D5 AWD Aut. Sport Edition med Polestaruppgradering. Beställdes 30/1 och beräknad leverans v. 18 (8 700 bilar före i kön...)
Spec;
- Polestar
- Sport Edition (18" Freja, Dynamicstolar i läder med kontrastsömmar, blanksvarta detaljer, "sportchassi" m.m.)
- Chrystal white metallic
- Momentum BE Pro (Elsollucka, 7"-skärm, Sensus Navigation, P-sensorer fram/bak m.m.)
- Driver Supportpaket (ingår i ovanstående)
- Lastpaket (tonade/laminerade rutor, elbaklucka, låsbart fack i bagage)
- Klimatpaket VOC (Volvo On Call, elvärme ratt + baksäte)
- Designpaket (Spoiler, Side Scuff Plates och stänksskydd)
- Sensus Connect Premium Sound (Harman Kardon)
- Subwoofer
- Eluppvärmda spolarmunstycken
- Krokar bagageutrymme
- Fast drag (vill ej ha demonterbart)
- Dubbdäck (Hakka 8 ) på alufälg)
Inte senaste motorn/växellådan men vill ha AWD och lite "mos" under huven.... :D Hyfsade priser nu också!
Har gjort vår första bilbeställning någonsin och det blev en som liknar din, la beställningen 6 februari men bilfirman har inte återkommit med ungefärlig leverans. Pratade om början på april från fabrik plus att de skall ha den ca 2 veckor för drag, optimering etc och så ser jag att du har leverans v18. Hur ska jag kunna vänta? :shock: Men en fråga till alla som beställer: hur vet ni hur många som är före och hur kan ni följa er beställning?
Mvh Nina
XC70 D5 AWD Sport Edition BE PRO II(Polestar) -15
Audi A3 1,6 TDi Ultra - 15
Audi A3 1,6 TDi Ultra - 15
- By Okalettos