NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Magic440
Kluster skrev:Grattis till bilen! :D

Blev det några extra lull-lull? 8)
Jo det blev ju en svart metallic Momentum med High Performance stereon, Tidur till värmaren, 12v uttag i bak.
Cratusfälgar till både sommar å vinter med Hakka 7 till vintern.
av Kluster
Magic440, trevliga tillbehör!

Har nu fått ny leveransvecka, i negativ bemärkelse, och det blir runt v36 :roll:
av Magic440
Kluster skrev:Magic440, trevliga tillbehör!

Har nu fått ny leveransvecka, i negativ bemärkelse, och det blir runt v36 :roll:
Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge :|
av Mike1
Magic440 skrev:

Jo det blev ju en svart metallic Momentum med High Performance stereon, Tidur till värmaren, 12v uttag i bak.
Kunde du välja Cratusfälgar ? fick höra att dom enda 17 tum att välja på var Spider när jag var inne och beställde en D3:a momentum.
av Magic440
Mike1 skrev:
Magic440 skrev:

Kunde du välja Cratusfälgar ? fick höra att dom enda 17 tum att välja på var Spider när jag var inne och beställde en D3:a momentum.
Det är nog sant om spiderfälgarna men min sympatiske försäljare trollade på något vis med inbyte osv.
Så det kommer att sitta Cratus på vid leverans :D
av jumu01
Kluster skrev:Magic440, trevliga tillbehör!
Oj, såg ditt "cyniska" inlägg förstår dig helt fullt då du fått tid om leverans v.32 men det blir väl så när belgarer skall har semester och sedan jobbar dom inte 5 dagars veckor!
Magic440 skrev:Beställde en V50 D2 Momentum den 5 augusti och såg nu på "min" volvosida att prel lev.tid är satt till v.43
Härligt Magic440 då har du något att se fram emot!

Skulle själv in på Bilbolaget och lägga in min beställning men fick info att säljaren hade 1 v kvar av sin semester, vill inte blanda in annat folk så det blir att vänta minst 1 vecka till! :wink:
av jumu01
Nu är beställningen gjord!
S 40 D3 Classic Momentum, titanium grå, mörkgrå skinnklädsel, tidur dieselvärmare, laminerade rutor, high perf,drag, stänkskydd, armstöd bak med mugghållare och främre mugghållare samt extra 12-voltsutag bakom mittpanelen.
Volvo har en kampanj så vinterdäcken på alu-hjul ingår, toppen!
Sedan skall det antingen göras konvertering av helljusen till Xenon eller 3 st X-ljus dock ej bestämt vilket,
Ditec-beh är en självklarhet!

Leveransdatum troligen i slutet av dec.
av Kluster
Härligt och grattis, jumu01! :-)-)
Om allt nu klaffar får jag min nu på fredag! 8)

Finns erbjudandet om vinterdäcken med när man bygger sin bil eller sa säljaren direkt det till dig?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 47

Tips: Lyssnar man mkt på radio är Tu[…]

240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]