Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Sett ett par ställen som baserat på bilden på skärmen hävdar att den blir liggande, jag kan verkligen inte se det. För mig ser den solklart lika stående ut som i övriga bilar. Tyvärr ska jag väl säga, stående är klart sämre enligt mig. Någon som ser en liggande skärm? :-)

EX60 Central screen.jpg
EX60 Central screen.jpg (1.64 MiB) Visad 45 gånger
batmac skrev: Igår, 20:53 Sett ett par ställen som baserat på bilden på skärmen hävdar att den blir liggande, jag kan verkligen inte se det. För mig ser den solklart lika stående ut som i övriga bilar. Tyvärr ska jag väl säga, stående är klart sämre enligt mig. Någon som ser en liggande skärm? :-)

EX60 Central screen.jpg
Den är helt klart liggande, du ser på raden längst ner att den innehåller många fler symboler än exempelvis EX90ns stående skärm. + och - för temperatur och sen luft innan symbolerna i mitten osv, det är en liggande skärm.
av Jgo
toppo skrev: Igår, 20:36 Har fått ungefärliga prisuppgifter nu. Den kommer bara släppas i fullutrustad Ultra till att börja med.
Bakhjulsdriven ca 680 tkr, fyrhjulsdriven med knappt 70 mil WLTP 730 tkr, Performance med 81 mil WLTP 800 tkr. Som sagt mer eller mindre fullutrustad så tycker jag Volvo har lyckats hålla priserna ungefär som förväntat om än att det inte är en billig bil.
Varifrån är dessa uppgifter? 4WD med 70 mil WLTP för 730 tycker jag ändå är en bra prisbild
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Har fått ungefärliga prisuppgifter nu[…]

HVO 100 för dyrt?

Tankade just upp sonens och min Mercedes 190d 2.5 […]

TS har ju kört ett år,radera och spar c[…]

Snackade med min svåger som tydligen hadde s[…]