- lör 04 jul 2015, 14:06
VW, som är ett "gigantiskt" företag till skillnad från Volvo, t.ex. har ju endast 4 mail (om jag minns rätt) som de skickar ut beroende på var bilen är i kedjan. Ingen inloggningssida m.a.o...
Femen skrev:Oproffsigt av en gigantisk företag att inte möta kunderna förväntningar. Om detDet är mer proffsigt att stänga ner tjänsten istället för att ha en otillförlitlig prognos anser jag. Tycker det är rätt skönt faktiskt att de stängt ner den, nu slipper jag mina tvångstankar att jag måste logga in och se status hela tiden.
är viktigt att se leveransstatusen för kunderna bör Volvo prioritera detta och ordna ett välfungerande leveransstatus. Varje kund är viktig för dagens bilindustri. Konkurrensen är så omfattande, numera har alla bilar sina kvalité på sitt sätt... Glöm inte att valmöjligheten är stort i marknaden... Jag valde Volvo därför att Volvo var min dröm bil.....
VW, som är ett "gigantiskt" företag till skillnad från Volvo, t.ex. har ju endast 4 mail (om jag minns rätt) som de skickar ut beroende på var bilen är i kedjan. Ingen inloggningssida m.a.o...V70 II T4 Classic Summum 2016
Passat Sportkombi GT 4M tdi 190HK 2016
Passat Sportkombi GT 4M tdi 190HK 2016

- By III