Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jaronsso
Ted68 skrev: lör 16 nov 2019, 16:54 Hämtade min igår, det är nåt extra att hämta ut en ny bil :-)
Min ser Exakt likadan ut :-)
Samma färg, fälgar, tonade rutor, etc.
Kört min 700 mil nu.
Användarvisningsbild
av meko
Hej! Står i begrepp att trycka på beställningsknappen på en V60 CC D4 2020. Blir rätt fullmatad. (Dock utan BW, ventilerat läder och panoramatak.)
Har inte helt bestämt färg än. Lutar åt nåt grått... :-o Pebble Grey ser fin ut och även Osmium Grey. Vi skall göra ett besök i bilhallen och försöka se så många färger som möjligt live. Nu till frågan! Funderar på att välja skinnklädsel i Amber och bryta en evighet av svart skinnklädsel. Är det någon som har det eller har valt det till sin nya V60 eller V60CC? :-) Får ju även svart innertak på köpet då vad jag kan förstå. Sen blir det rätt snyggt ihop med dekorinlägg i Linear Lime utförande. Ser rätt lyxigt och moget ut. ;-) Är det någon som har valt denna kombo och sett det i verkligheten?
Ps. Är Park Assist Pilot alltid ett separat tillval? Har valt Teknikpaket Pro.
av Lockis
meko skrev:Ps. Är Park Assist Pilot alltid ett separat tillval? Har valt Teknikpaket Pro.
Yes är separat. Ligger för 3000:- tror jag.
av Jordfelsbrytaren
meko skrev:Hej! Står i begrepp att trycka på beställningsknappen på en V60 CC D4 2020. Blir rätt fullmatad. (Dock utan BW, ventilerat läder och panoramatak.)
Har inte helt bestämt färg än. Lutar åt nåt grått... :-o Pebble Grey ser fin ut och även Osmium Grey. Vi skall göra ett besök i bilhallen och försöka se så många färger som möjligt live. Nu till frågan! Funderar på att välja skinnklädsel i Amber och bryta en evighet av svart skinnklädsel. Är det någon som har det eller har valt det till sin nya V60 eller V60CC? :-) Får ju även svart innertak på köpet då vad jag kan förstå. Sen blir det rätt snyggt ihop med dekorinlägg i Linear Lime utförande. Ser rätt lyxigt och moget ut. ;-) Är det någon som har valt denna kombo och sett det i verkligheten?
Kul! Jag hade tagit svart lack på just CC då jag tycker det "smälter ihop" snyggt med plasten nertill. Kan dock inte svara på din fråga :P
av Petzzon
meko skrev:Hej! Står i begrepp att trycka på beställningsknappen på en V60 CC D4 2020. Blir rätt fullmatad. (Dock utan BW, ventilerat läder och panoramatak.)
Amber är grymt snyggt! Har haft det i min V90 nu i 2,5år och 11000 mil stormtrivs verkligen med den inredningen. Har nästan ångest nu när jag beställt en R design och man bara kan få svart inredning.
Användarvisningsbild
av meko
leiwi skrev: tis 19 nov 2019, 16:50 Jag hade ljust läder i min tidigare S80 men det är något jag aldrig kommer att välja igen , och då var ändå inga barn inblandade
titta på denna länk innan du bestämmer dej
https://www.vibilagare.se/nyheter/fel-k ... nka-vardet
men givetvis skall du välja det du själv tycker om , jag själv har aldrig köpt något som är för någon annan!! :-)
Jag tänker att Amber inte är så pass ljus att det skulle vara något problem... Vit eller beige klädsel har jag förstånd att undvika! :-D
Användarvisningsbild
av meko
Lockis skrev: tis 19 nov 2019, 09:40
meko skrev:Ps. Är Park Assist Pilot alltid ett separat tillval? Har valt Teknikpaket Pro.
Yes är separat. Ligger för 3000:- tror jag.
Check! Lade till det också. :-)
Användarvisningsbild
av meko
Petzzon skrev: tis 19 nov 2019, 18:06
Amber är grymt snyggt! Har haft det i min V90 nu i 2,5år och 11000 mil stormtrivs verkligen med den inredningen. Har nästan ångest nu när jag beställt en R design och man bara kan få svart inredning.
Låter bra! (Att du stormtrivs med den alltså! ;-) )
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 314
Plocka isär främre stol v70n

Tjena! Jag skulle vilja plocka isär för[…]

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]

B230F går fett

Tack så mycket men jag fick ju inte nå[…]