Molind skrev:SnyggTack! Jag har extremt svårt att slita blicken från den...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moderator: Moderatorer
Molind skrev:SnyggTack! Jag har extremt svårt att slita blicken från den...
meko skrev:Ps. Är Park Assist Pilot alltid ett separat tillval? Har valt Teknikpaket Pro.Yes är separat. Ligger för 3000:- tror jag.
meko skrev:Hej! Står i begrepp att trycka på beställningsknappen på en V60 CC D4 2020. Blir rätt fullmatad. (Dock utan BW, ventilerat läder och panoramatak.)Kul! Jag hade tagit svart lack på just CC då jag tycker det "smälter ihop" snyggt med plasten nertill. Kan dock inte svara på din fråga
Har inte helt bestämt färg än. Lutar åt nåt grått...Pebble Grey ser fin ut och även Osmium Grey. Vi skall göra ett besök i bilhallen och försöka se så många färger som möjligt live. Nu till frågan! Funderar på att välja skinnklädsel i Amber och bryta en evighet av svart skinnklädsel. Är det någon som har det eller har valt det till sin nya V60 eller V60CC?
Får ju även svart innertak på köpet då vad jag kan förstå. Sen blir det rätt snyggt ihop med dekorinlägg i Linear Lime utförande. Ser rätt lyxigt och moget ut.
Är det någon som har valt denna kombo och sett det i verkligheten?
Ps. Är Park Assist Pilot alltid ett separat tillval? Har valt Teknikpaket Pro.
meko skrev:Hej! Står i begrepp att trycka på beställningsknappen på en V60 CC D4 2020. Blir rätt fullmatad. (Dock utan BW, ventilerat läder och panoramatak.)Amber är grymt snyggt! Har haft det i min V90 nu i 2,5år och 11000 mil stormtrivs verkligen med den inredningen. Har nästan ångest nu när jag beställt en R design och man bara kan få svart inredning.
Har inte helt bestämt färg än. Lutar åt nåt grått...Pebble Grey ser fin ut och även Osmium Grey. Vi skall göra ett besök i bilhallen och försöka se så många färger som möjligt live. Nu till frågan! Funderar på att välja skinnklädsel i Amber och bryta en evighet av svart skinnklädsel. Är det någon som har det eller har valt det till sin nya V60 eller V60CC?
Får ju även svart innertak på köpet då vad jag kan förstå. Sen blir det rätt snyggt ihop med dekorinlägg i Linear Lime utförande. Ser rätt lyxigt och moget ut.
leiwi skrev: ↑tis 19 nov 2019, 16:50 Jag hade ljust läder i min tidigare S80 men det är något jag aldrig kommer att välja igen , och då var ändå inga barn inblandadeJag tänker att Amber inte är så pass ljus att det skulle vara något problem... Vit eller beige klädsel har jag förstånd att undvika!
titta på denna länk innan du bestämmer dej
https://www.vibilagare.se/nyheter/fel-k ... nka-vardet
men givetvis skall du välja det du själv tycker om , jag själv har aldrig köpt något som är för någon annan!!![]()
Lockis skrev: ↑tis 19 nov 2019, 09:40Check! Lade till det också.meko skrev:Ps. Är Park Assist Pilot alltid ett separat tillval? Har valt Teknikpaket Pro.Yes är separat. Ligger för 3000:- tror jag.
Petzzon skrev: ↑tis 19 nov 2019, 18:06Låter bra! (Att du stormtrivs med den alltså!meko skrev:Hej! Står i begrepp att trycka på beställningsknappen på en V60 CC D4 2020. Blir rätt fullmatad. (Dock utan BW, ventilerat läder och panoramatak.)Amber är grymt snyggt! Har haft det i min V90 nu i 2,5år och 11000 mil stormtrivs verkligen med den inredningen. Har nästan ångest nu när jag beställt en R design och man bara kan få svart inredning.
Har kört med Rica i ett flertal bilar och j&a[…]