Idag bytte jag min turboreglerventil och bilen blev ju som ny!! Till och med automaten växlar ju mjukare! Förut ryckte den i tvåan lite vid kickdown från trean. Nu laddar turbon som den ska.
Mvh Tomas
Moderator: Moderatorer
Använd ozongenerator , den tar bort allt.....[…]
Får nog följa kabeln, nu kommer jag ih&[…]