- ons 29 dec 2010, 09:21
Jo att det händer vet jag, men bara väldigt väldigt sällan, iallafall vad jag fick höra på verkstaden..
Ja, hehe men man tycker det är extra roligt när de avlöser varandra, så klagade inte direkt på bilen, mer en pängtering att felen, den senaste tiden avlöst varandra..men som sagt så är det mesta snart nytt och bytt
Får väl hoppas på att styrenheten är hel, men det märks väl.
Tack Detsamma!
//Lindh
johndoe skrev:Lindh_ skrev:Ja, får se hurvida den sätter felkod när den går på org programvara eller ej.. Om den inte sätter felkoden, så är det kanske något gränsvärde som överskrids, annars är det kanske enheten som gjort sitt.. verkar inte vara så ofta själva enheten går sönder, iaf inte enligt Volvo själva men får väl se..Det händer faktiskt att den går sönder ja!
//Lindh
Måste dock få poängtera att koppling är slitage och du kan inte klaga på bilen i sig att du fick byta det :)
God forsättning!
Mvh
/ J
Jo att det händer vet jag, men bara väldigt väldigt sällan, iallafall vad jag fick höra på verkstaden..
Ja, hehe men man tycker det är extra roligt när de avlöser varandra, så klagade inte direkt på bilen, mer en pängtering att felen, den senaste tiden avlöst varandra..men som sagt så är det mesta snart nytt och bytt
Får väl hoppas på att styrenheten är hel, men det märks väl.
Tack Detsamma!
//Lindh
- By pv-johnson