NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Heden
Har du numret dit? Fick du smöra lite eller gav de gladligen ut informationen? Jag förstår att den inte är hemlig på något sett, men om jag satt i telefon hela dagen och berättade utrustningskoder så skulle jag bli lagom mör i huvudet :twisted:
av robert7539
XC90_Executive skrev:
bilgalen skrev:Kan vilken Volvohandlare som helst söka efter bilar där? Kan de även "plocka hem" bilar därifrån som de vill?
Dom kan ringa och fråga vad dom har i lager. Finns inget ställe där det går att kolla om man inte är anställd på Volvo.

Hur/om dom kan ta hem en till dig och hur själva affären sedan ska gå till får man ta med ÅF.
Det är bara regga sig på Volvobil.se, man SKA vara volvoanställd pånågott sätt men de funkar ändå..
av Lövet
1,3 liter milen

Kör dock mest pendling i förortstrafik. (70 väg med en hel del rödljus på vägen)

Lägsta förbrukning än så länge 1,08 liter/mil baserat på 25 mil ren landsvägskörning och 25 mil pendling.

Ingen snåljåp direkt men bilen är billig att äga i övrigt så det gör inte så mycket.
av frippe87
0.99 körde jag förra tanken på, det var ganska blandad körning. Bilen är dock trimmad autotech, men jag tror inte att T5 orginal drar så mkt mindre/mer?
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]