Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Anng svar fra PDK!! Jo dette var jo bare hyggelig,har selv sjekket mr pettson,s side og mannen er et geni!!Tror ikke det er mye denne "sindige" svensken ikke kan om våre volvoer :mrgreen: Han er vel helt klart den som kan mest her ute,og forøvrig vil jeg tippe!! :mrgreen: :-)-) Ser frem til og sjekke innom igjen når den siden er oppdatert igjen pettson!! WELL DONE :-)-)
mr850gle skrev:Anng svar fra PDK!! Jo dette var jo bare hyggelig,har selv sjekket mr pettson,s side og mannen er et geni!!Tror ikke det er mye denne "sindige" svensken ikke kan om våre volvoer :mrgreen: Han er vel helt klart den som kan mest her ute,og forøvrig vil jeg tippe!! :mrgreen: :-)-) Ser frem til og sjekke innom igjen når den siden er oppdatert igjen pettson!! WELL DONE :-)-)
Som din landsmann kan jeg ikke gjøre annet enn å si meg enig.Pettson overgår alt og alle jeg har vært i kontakt med når det gjelder Volvo.Mannen er jo et vandrende volvo leksikon.Keep up the good work pettson.
Uppdatering av infotainment 2025

Hoppas den nya stora uppdateringen kommer snart. L[…]

Hej på er alla! Ny på forumet här[…]

745 ojämn tomgång

Felkoder...... Om det är fel på lambdas[…]

Har vid flera tillfällen under åren st&[…]