Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Phantom skrev:Det finns även dubbel DIN att köpa, om man inte vill sätta i ett fack i det hål som blir vid montering av enkel DIN.
Ex. denna: http://www.netonnet.se/?iid=se111726
Det finns fler att hitta på nätet om man letar lite :-)-)
Den stereon fungerar kalas bra, vill man ha en enkel enhet men med lite finesser så blir ju ändå priset upp mot 3000 så då valde jag en dubbeldin direkt för fylla ut hålet.
stereon kan ses "live" i min garage tråd på forumet om intresse finns :P
Användarvisningsbild
av gundj
Grammse, klarar den av att läsa frân en extern hârddisk via USB? Och i sâ fall orkar den oxâ strömförsörja en 2,5"-disk?
Eftersom jag ändâ mâste byta högtalare sâ kan man ju byta stereo pâ samma gâng, men jag vill gärna kunna hänga pâ en liten HD med skivsamlingen i.
Användarvisningsbild
av CP2
Inte för jag vill sabba för nån men det finns ju faktikst en hel avdelning just för bilstereo här på forumet...finns kanske en massa nyttigt att läsa där?????
av Gadden
Kikade runt lite och har en slutgiltig dum fråga. Hittade på NetOnNet en bilstereo där man får med högtalare ("JVC KD-G332 Med Högtalare" heter paketet)... Fungerar dessa till Volvo 850? Och om det gör det, vilken tum ska man ha på högtalarna? Och hur fungerar de att sätta i? Bara dra ur sladdarna i de befintliga och sätta i sladdarna i de nya, eller? Och är det något att ha? :)
Användarvisningsbild
av Nexus
gundj skrev:Grammse, klarar den av att läsa frân en extern hârddisk via USB? Och i sâ fall orkar den oxâ strömförsörja en 2,5"-disk?
Eftersom jag ändâ mâste byta högtalare sâ kan man ju byta stereo pâ samma gâng, men jag vill gärna kunna hänga pâ en liten HD med skivsamlingen i.
jag är ej rätt person fråga om sådana saker :oops: men i infon står det följande :
USB ingång på fronten (HDD-kompatibel)
kan det ge någon svar??
Användarvisningsbild
av gundj
Ja, tack sâ mycket, det borde betyda att det gâr.
av DrEvilBoy
Hmmmm. Angående hdd kompatibel. Ser i specen att usb porten har ett max på 500mA.
Själv ville jag ha en western digital 2.5" utan extra strömförsörning utan endast ström via USB porten. den som jag kollade upp krävde 2 amp... dvs 4ggr mer än vad usb porten kan ge.
Fast antar att det finns andra hårddiskar som drar mindre.....
Eller så kan det vara så simpelt att jag är ute och cyklar som vanligt :wink:
Användarvisningsbild
av gundj
Jag köpte en ny 2,5" hdd nyss, när jag kommer hem igen ska jag kolla förbruknigen om det nu är angivet.
Annars fâr man väl dra fram en extra 5V sladd.

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]