- tis 19 feb 2008, 16:33
Jag har inte använt mig av deras hemsida.Dock så har jag precis köpt bilen som värderingen handlar om.
Jag fick hem en faktura på 299kr tillsammans med en skabbig värdering som enligt mig är helt värdelös
då all info i den är av allmän karaktär och inte är speciell för bilen i fråga.
Mitt namn på fakturan är felstavat och även adressen är felstavad.
Dom har angett en ip-adress på fakturan men den stämmer inte heller.Tidpunkten då jag ska ha besökt deras sida
är mitt på dagen medans jag har varit på jobbet och inte har tillgång till dator.
Som jag tidigare skrev så anger jag aldrig mitt riktiga namn och adress över internet(post+bankärenden undantaget)
Jag har telia ADSL.Kan mitt ip-nummer ändras eller har jag samma ip-nummer hela tiden?
Jag provade att starta om dator+modem men då vart det samma ip-nummer ändå.
Janne3 skrev:clem ?? ja förstår dig inte riktigt ,Går man in på deras sida står det med stor text att tjänsten kostar 299 kr ,de va inte så att du missade den informationen!Ska försöka förklara bättre då :)
Jag har inte använt mig av deras hemsida.Dock så har jag precis köpt bilen som värderingen handlar om.
Jag fick hem en faktura på 299kr tillsammans med en skabbig värdering som enligt mig är helt värdelös
då all info i den är av allmän karaktär och inte är speciell för bilen i fråga.
Mitt namn på fakturan är felstavat och även adressen är felstavad.
Dom har angett en ip-adress på fakturan men den stämmer inte heller.Tidpunkten då jag ska ha besökt deras sida
är mitt på dagen medans jag har varit på jobbet och inte har tillgång till dator.
Som jag tidigare skrev så anger jag aldrig mitt riktiga namn och adress över internet(post+bankärenden undantaget)
Jag har telia ADSL.Kan mitt ip-nummer ändras eller har jag samma ip-nummer hela tiden?
Jag provade att starta om dator+modem men då vart det samma ip-nummer ändå.