Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av skovde
mitza skrev:vart köpte du själva stilettlarm dosan som du änvände? tänkte köpa en jag med :D
Brukar finns på Tradera titt som tätt!
Jag hittade min i en bil på skroten, men jag har inte fått tummen ur att löda än..

Har du skaffat själva nyckeln än?
Om inte så kan jag rekomendera att köpa ett oslipat nyckelämne och lämna in till en låsmed.

Blir bra mycket billigare än att beställa en färdigslipad nyckel på Volvo

mvh Robert
av mitza
Okej :D var beställer jag ett oslipat ämne någonstans?. billigt är som sång för min öron :P
Användarvisningsbild
av #27
mitza skrev:Okej :D var beställer jag ett oslipat ämne någonstans?. billigt är som sång för min öron :P
Vid din lokala volvohandlare..
av mitza
Okej! då ska jag dra en repa på stan imorrn och inhandla lödtråd mm å sticka på skroten å greja på :D
Användarvisningsbild
av skovde
mitza skrev:Okej! då ska jag dra en repa på stan imorrn och inhandla lödtråd mm å sticka på skroten å greja på :D
Hur har det gått?

Mvh Robert
av mitza
Inte så bra än så länge. skrotarna i närheten hade ingen nyckel så jag kollade med bildelsbasen, dom hade en för 300 spänn som jag ska skicka en kompis på att köpa när han ändå ska till norrköping i slutet av veckan. så får vi se om han har någon med sig när han kommer tillbaka:). uppdaterar så fort jag fått tag på en nyckel :D

//Robert
av mitza
Föresten, vad har ni gett för eran stilettnyckel?. jag får bara larmdosan och inte själva nyckeln för 300 sen 125 spänn utöver till frakt om jag skulle ta och skicka hit den.

//robert
Användarvisningsbild
av skovde
mitza skrev:Föresten, vad har ni gett för eran stilettnyckel?. jag får bara larmdosan och inte själva nyckeln för 300 sen 125 spänn utöver till frakt om jag skulle ta och skicka hit den.

//robert
Jag hittade min larmdosa på skroten, 25 kr
Oslipat nyckelämnde 275 kr artikelnr: VO 31253386
Slipning av nyckelämnet 83 kr

Mvh Robert
av mitza
:o hur lyckades du med det?:p gör det igen åt mig :)

//robert
Användarvisningsbild
av skovde
mitza skrev::o hur lyckades du med det?:p gör det igen åt mig :)

//robert

:D
du får ge dig ut på "självplocket" på bilskrotarna.
har du tur så sitter det en nyckel i ett tändningslås

mvh robert

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]