Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fribbe_740
Sparkz skrev:
nitraM skrev:Vad är de för skilnad på Idrott & sport?????
Idrott luktar svett, sport luktar bensin.
haha där satt den! :lol:
nej motorsport ska de va. de enda jag får kan här hemma på 1,2,4,6 barnkanalen osv.... är rally. iaf nånting :)
Användarvisningsbild
av nitraM
Sparkz skrev:
nitraM skrev:Vad är de för skilnad på Idrott & sport?????
Idrott luktar svett, sport luktar bensin.

Japp rätt svar.
Bensin & gummi ska de lukta.
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag tror inte motorsports männen /kvinnorna lucktar mumma efter ett pass i bilen :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av nitraM
Nää de e ju sant....men men.

Nu är de NASCAR på Viasat sport 3 iaf. (07.08.27)
av haxpet
Jag ser på mycket Sport, och även idrott.
Men får jag välaj så ser jag helst på F1 och annan banracing, typ GP2, DTM, STCC, BTCC (alla xxCC helt enkelt). Även Indy och Camp om jag har möjlighet. Ibland blir det Rally (WRC) och MotoGP också.

Men jag tittar även på Fotboll, Ishockey och andra intressanta lagsporter.
Friidrott burkar jag titta på ibland, speciellt Marathon eftersom jag och Janne Holmén är gamla grannar från barnsben, vi lekte en del ihop när vi var små.
av anp
Sport? (H) ??:-/
Sport är att förstöra medieutrymme...
av Addekarlsson
Sport förknippar jag med wasa sport. En mycket god knäckemacka som gärna avnjuts med lite smör och kaviar på. :D
Går även att se på lite rally, monster truck eller formel 1 om jag råkar zappa förbi det på teven, men inget jag ställer klockan för att se.
Idrott som kräver kroppsarbete utövar jag privat i sängkammaren med min sambo. :wink:
Sen finns det inge mer idrott för mig.

Mvh/ Adde
av Amarace
Jag nästan hatar idrott på TV, på jobbet envisas de med att ha detta förb***ade friidrottsvm på tv'n hela dagarna, väldigt tråkigt. Plus att ofta när det ska visas nån idrott på tv så utgår nåt annat program som är vettigare.
Användarvisningsbild
av camaro69
Addekarlsson skrev:Sport förknippar jag med wasa sport. En mycket god knäckemacka som gärna avnjuts med lite smör och kaviar på. :D
Går även att se på lite rally, monster truck eller formel 1 om jag råkar zappa förbi det på teven, men inget jag ställer klockan för att se.
Idrott som kräver kroppsarbete utövar jag privat i sängkammaren med min sambo. :wink:
Sen finns det inge mer idrott för mig.

Mvh/ Adde
Är det navelboxning eller sovrumsgolf? :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av C.W.
idrott leder till skador och rehibilitering på alla nivåer.
Sedan är det ju klart att motorinstresset är större i detta forum, eller hur? :wink:

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]