- Idag, 14:38
Skumt nog satt min bil denna felkoden precis när den var lite öevr 8 år.
Enligt teknikern har de haft bilar inne som är både 9 och år när de sätter felkoden.
Undrar vad som gäller, läser man av absolut laddning på batteriet i dagsläget tro?
Tyvärr så måste man betala för denna mjukvaran, den ingår inte i någon vanlig uppdatering vid service.
Det är underligt om det faktiskt rör sig om en felrättning, 690 kr vill Bilia ha för denna.
Erik Å skrev:Den här voc-generationen med laddningsbart batteri bör släppa felkoderna efter ett tag när det nya batteriet laddas..Jag pratade med en tekniker på Volvo Car Retail om detta med 8 årsgränsen, enligt honom är det inte något som gäller längre?
Möjligt att mitt minne sviker
Själv skulle jag sett till att få mjukvaruuppdateringen. Det var visst någon fix för ändringar i mobilnätverket inkluderad också..
Skumt nog satt min bil denna felkoden precis när den var lite öevr 8 år.
Enligt teknikern har de haft bilar inne som är både 9 och år när de sätter felkoden.
Undrar vad som gäller, läser man av absolut laddning på batteriet i dagsläget tro?
Tyvärr så måste man betala för denna mjukvaran, den ingår inte i någon vanlig uppdatering vid service.
Det är underligt om det faktiskt rör sig om en felrättning, 690 kr vill Bilia ha för denna.
V90 Cross Country 2018 T5 AWD
- By Ollwe