Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
denskruven sitter i ett hål på mängdmätaren mellan gummibälgen och slanganslutningarna det är en insexskruv minns inte storleken nyckelen finns på feltema mvh/roger :)
Användarvisningsbild
av fribbe_740
jaha då har jag väl fel då, hade aldrig hört talas om att ställa cohalten bara :P
tack för tipset båda två ska kolla det. :) nån som vet hur jag ska fixa tankmätaren? stör mig på att jag skulle kunna tappa kylarvatten eller vad som helst utan att märka det när temperaturen stiger....
av Anders1978
Och sen förstår jag inte vrf du inte bytte pumpen i tanken,, det är ju en förpump, den som sitter under förarsätet är ju bara den som håller trycket, den måst ju jobba jätte hårt då du inte har förpumpen
Användarvisningsbild
av fribbe_740
Anders1978 skrev:Och sen förstår jag inte vrf du inte bytte pumpen i tanken,, det är ju en förpump, den som sitter under förarsätet är ju bara den som håller trycket, den måst ju jobba jätte hårt då du inte har förpumpen
för dyrt för lilla mig, och fanns ingen på skroten :( hoppas huvudpumpen håller...

Jag kom precis 6.2mil. Blandad körning, 4 per[…]

Uppdatering av infotainment 2025

Varför i helvete har tempen på bå[…]

Du har soppa och pumparna går. Men har du br[…]

En ganska vanlig 245:as liv

En lång tid senare kommer bilderna frå[…]