- mån 27 maj 2019, 14:09
Solomon skrev:Jag fyllt spolarvätska och andra vätskor men jag kunde inte fylla bromsvätska för att vill veta om de märkte att det är för lågt men de har inte märkte det. De byt olja+ oljafilter och kontroll på bilen o jag betalade 3600. Mekaniken så att allt godkänt och han har fyllt spolarvätska nej sa jag mot ansiktet o han bad om ursäkt o han gav mig en burk spolarvätska. Ändra fråga om han tittade bromsvätska och sa han det bra efter 300 meter låg bromsvätska står på skärmen men jag fyllas själv. Kör bilen två veckor och multirem gick av och vattenpump lossnat. Fråga till Volvo de sa de har byt bara olja o vet inte varför hände det. Okej hur mycket byta allt multirem spännrulle, kamrem+vattenpump o.s.v de vill ha 14000. Kanske dumt men jag kör bilen 3 k.m till meca utan multirem och vattenpump allt byt och kostar 8200 nu har jag kör bilen ett år efter det.Vattenpump lossnat ???
Nyss byte jag själv tändstift, kupéfilter. Olja + filter ska lämna till meca eller annat billigare för att de ska stämpla boken men aldrig till Volvo verkstad.
Bilen Volvo v60 r-design -2012 som gått 13000.
Jag vill rekommenderas er ring till olika verkstäder det stor skillnad och göra mycket själv om bilens garanti gått ut.
- Bees don't waste their time explaining to flies that honey tastes better than shit.
- By VEWE