- tor 11 apr 2019, 20:44
Jag har själv en V90 D5 (Polestar optimerad) med i princip all utrustning som gick att välja för 2,5 år sen. Tekninpaket pro, lounge pro, B&W, panorama, dragkrok, 20 tum m.m. Listpriset på dryga 700tkr. Gått 2700 mil och är i väldigt fint skick.
Blev lite sugen på att byta in den mot en xc90 T8 men blev tveksam då jag (bara) blev erbjuden 370 tkr i inbyte... Borde man inte kunna få ett bättre inbytespris? Eller det kanske är ett rimligt inbytespris.
kicken skrev: ↑ons 10 apr 2019, 14:57 Okej tack, men hur är det med barnvagn och v90, får dom plast? Tycker det ser rätt så. Stort ut ändå bagaget ( även att bakrutan sluttar?Av ren nyfikenhet, vad får du betala för den bilen?
Och vad säger ni om att köpa en 2016-17 som har gott 10.000mil,är det stor / dyr service vid den milen?
Ang paket så om bilen har Klimatpaket, Teknikpaket Pro och Lounge Pro + 360 + B&W så är den väl rätt så full utr, men det mesta man behöver /vill ha?
Jag har själv en V90 D5 (Polestar optimerad) med i princip all utrustning som gick att välja för 2,5 år sen. Tekninpaket pro, lounge pro, B&W, panorama, dragkrok, 20 tum m.m. Listpriset på dryga 700tkr. Gått 2700 mil och är i väldigt fint skick.
Blev lite sugen på att byta in den mot en xc90 T8 men blev tveksam då jag (bara) blev erbjuden 370 tkr i inbyte... Borde man inte kunna få ett bättre inbytespris? Eller det kanske är ett rimligt inbytespris.