Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jasse64
apersson850 skrev:Vad kommer du från då? Helt manuell eller elstol utan minne? Är det förar- eller passagerarplats det gäller?
Kanske missuppfattar men attityden känns ju sådär. Skriv i stället om jag lämnat för lite info i frågan. Förarstol, om det leder till trevligare svar.....
Användarvisningsbild
av Rillee
Attityd? Han undrar ju bara vad för stol du har idag.
Användarvisningsbild
av börne
Jasse64 skrev:
apersson850 skrev:Vad kommer du från då? Helt manuell eller elstol utan minne? Är det förar- eller passagerarplats det gäller?
Kanske missuppfattar men attityden känns ju sådär. Skriv i stället om jag lämnat för lite info i frågan. Förarstol, om det leder till trevligare svar.....
Ja... du missuppfattade verkligen :wink:
Användarvisningsbild
av AndreasHo
Är också intresserad av om det går att montera en stol med minne i en bil som tidigare inte haft det utan bara stol utan minne och manuellt. v70 , 2011
Användarvisningsbild
av apersson850
"Attityden" var att jag tror inte någon kan lämna ett vettigt svar utan att först veta svaren på frågorna jag ställde.
Användarvisningsbild
av palmqvist
kan nästan garantera att det behövs mjukvaruupdateringar då det har med inställningarna av sidospeglarna att göra också och vilken nyckel som används. Vet inte om även speglarna behöver bytas men antar att man styr det med olika mjukvara bara

Jag fick information om att intervall oljebytet p&[…]

Styrservo V70 2010

Det finns en tryckgivare på servon som g&ari[…]

Hur långt kommer man med en hybrid som har […]

Ser att du har en 2021, och då har du bara &[…]